søndag 31. juli 2011

Litt av hvert fra USA.

Har ikke fått blogget om alt vi har gjort her da noen dager bare har gått i ett med kjekke ting.
Ene dagen i Bellingham fikk vi besøke stallen hvor søsteren (Katriana) til Sasha har hesten sin. I tillegg til hester var det også andre søte dyr der.
Ann Helén var så heldig at hun fikk ri på hesten til Kat. Hun synes nok det var litt skummelt siden hesten var så stor, men kjekt var det ihvertfall!!

Her får hun hilse på hesten før den blir gjort klar til ridning.
 Se jeg rir!! hehe... denne hesten er ihvertfall helt trygg..
 En stolt jente oppå hesteryggen!
 De andre dyrene som var der var geiter...
 Esler. En mamma esel og et søtt føll esel...

 En okse.... den var vist så snill at man kunne plukke den på øynene uten at den gjorde deg noe, men her når jeg faktisk er inne med den så var jeg absolutt ikke høy i hatten!! hehe.... men jeg klarte å knipse noen bilder av den likevel før jeg smatt ut igjen gjennom porten. hehe... Tror hjertet mitt hoppet over et par hakk når den begynte å følge etter meg. hehe... eeehhhh....
 Bittesmå søte geitekillinger! De var bare heeeelt bedårende! Så søte, små og herlige og ikke minst myke!


Etter vi hadde vært i stallen hadde vi planer om å finne et sted å bade, men....

Det var ikke mye strand å skryte av kan man si.... bare store steiner så det var ikke godt å gå eller sitte der. Blåste gjorde det også... men AH fikk nå kjent på vannet :)

Men et gammelt tre lå på "stranden" og den var Onkel Ponkel og Ann Helén rask med å komme seg oppå.

Litt mat måtte vi ha og vi fant et sted som het The C Shop. Der var det flere dører man kunne gå inn i. Ene døren gikk man inn til en snopebutikk og en annen til en kafe. På kafeen spiste vi pizza. AH fikk seg en bolle. Den var så god at vi måtte ha oss en bolle til forrett! Den slår både Baker brun og Hjelles bakeri!

Her ser du høyeste fjelltoppen i bellingham.
Mount Baker - 3285m.o.h
Vi var ikke der da det tok 1,5 time å kjøre dit.
 Leiebilen vår! Eller gliset vårt ;)

Klem fra USA

Ingen kommentarer: