onsdag 20. juli 2011

I dag har dagen gått i ett med å få kjøpe inn d vi manglet til i morgen. Jeg måtte ha kjole, Espen og Sebastian måtte ha seg dress og AH nye sko. Gleder meg til å ta på kjolen på AH da den er helt bedårende og jeg kommer til å smelte når Sebastian har på seg dressen sin <3 Han måtte jo også ha dress når vi faktisk skal i bryllup <3 ;) Lille skjønne tøffingen <3
Fikk to stykk slitne barn av all den shoppingen så snuppa sovnet i bilen på ettermiddagen så etter at Sebastian var lagt så hun og jeg på film og lakket negler mens Espen dro ut for å spise med John Philip og Paul. Nå skal jeg tusle i seng så jeg er klar for en lang, men ikke minst en fantastisk dag i morgen! Kan tenke meg den blir magisk når det et John Philip og Sasha som skal gifte seg <3 Jeg har fått smugtitte på brudekjolen hennes. Fikk være med når hun var å prøvde den for siste gang for å se at den passet ;) Og ja, den e nyyydelig og Sasha var helt fantastisk nydelig i den <3 :D

I morgen skal AH og jeg være med Sasha til frisøren hvor vi alle skal få fikset på håret og det koster usle 25 doller pr. pers! Og det er under 150 norske kroner!! Syykt!! hehe... Espen klippet seg i dag for rett under 100kroner!

Ja!! Ellers i dag var jeg og AH med Sasha i noen butikker. bla for å se etter sko og kjole, men og i en butikk jeg vil kalle himmelen for meg! hehe... JEPP, en hobbybutikk som var SVÆÆÆÆR!!!! hehe... Der var d alt man kunne tenke seg i grunn. SCRAPPETING, GARN, KAKETING bare for å nevne det mest nevneværdige for min del! hehe... ble litt scrappeting på meg, men jeg skal tilbake dit en annen dag og bruke MASSE til der inne tenkte jeg! hehe...

Da får jeg avslutte for i kveld og si god natt og ha en fin dag til dere hjemme i norge :)

Klem fra USA <3

2 kommentarer:

Nina sa...

Koselig å høre fra deg snuppa :)
Gleder meg til å høre alt og se masse bilder :)
Også håper jeg det "drysser litt" på søsteren her hjemme i Norge ;)

Kerstin sa...

Gleder meg til å se bilder av dere alle i finstasen :)