søndag 17. april 2011

Nok en helg er snart over!

Synes dagene bare suser avgårde og noen dager får jeg ikke sukk for meg før dagen er over. Det er hektisk med to barn, men mye kos er det også :)
Sebastian e blid og glad, smiler mer og mer og i går lo han litt også og smeltet mamma hjertet helt <3 Den beste latteren er babylatter! ;)
Har i grunn hatt en rolig helg, men i går tok Espen og Ann Helén seg en tur i regnværet! Med sekken på ryggen med mat og drikke bar det av sted til skogen som hun går i med barnehagen. Jeg og Sebastian tok oss heller en tur på lagunen! Ikke så vått der :P hehe... Gjorde noen ærender og spiste lunsj/middag med min kjære søster!
Lørdagskvelden ble tilbrakt i sofaen. Ann Helén fikk masse deilig snop som hører lørdagen til, men sloknet likevel som et lys når hun la seg!
I dag har vi bare vært hjemme og hatt søndag! Gått i pysjen halve dagen og gjort som vi ville. På ettermiddagen tok Espen og Ann Helén igjen en tur, men denne gangen med bilen. De fikk levert noen invitasjoner til dåpen og spiste på Mc Donalds til snuppas store glede! Jeg og Sebastian holdt oss hjemme for han hadde fått nok av farting for noen dager og jeg benyttet anledningen til å slappe litt av :)

Nå er gullungene lagt, Espen leverer taxi'en han har kjørt i helgen og jeg må oppdatere meg på både facebook, babyverden og bloggverdenen etter å ikke ha vært her i helgen! hehe...
Snart blir det sofakos og hekling på meg før jeg selv tar kvelden og gjør meg klar for en ny uke og PÅSKE!! :)

I påsken har vi lite planer, men vi skal ha dåp for Sebastian 1.påskedag så vi har nok å henge fingrene i uansett :o) Jeg storkoser meg med forberedelsene og har vel egentlig full kontroll. hehe...
Må handle inn mat og d som ellers mangler, lage bordkort og ellers litt småplukk før helgen!
Ann Helén skal i barnehagen mandag og tirsdag så vi bruker de dagene på å kjøre rundt alle veier. Espen har fri i påsken utenom onsdag og torsdag. Da skal han jobbe litt på natten.

Påskeeggjakt!! Det skal vi på hos min kjære kusine Marita med barna! Det gleder Ann Helén seg veldig til! Får håpe Påskeharen husker å gjemme egget da ;o)

Ja, d var nå litt herfra! Sofaen og hekletøyet venter på meg nå!
Ha en deilig søndagskveld og God Påske!!! :o)

Ingen kommentarer: