lørdag 6. september 2008

Barnehage!

Vi har endelig fått barnehageplass til Ann Helén:D
Hun har fått plass i Nordås bhg fra 1 oktober, men hun begynner ikke for fult før hun e 1 år i november.
Jeg begynner igjen i jobb 11 oktober og da skal Espen ha permisjon i 6 uker så da skal han ta seg av tilvenningen for det meste:) Jeg vil jo selvfølgelig være litt meg jeg også;)
Så siden hun skal begynne i bhg har vi begynt å gå til innkjøpt av yttertøy:D
Så vi har kjøpt ROSA regntøy;)
Det var på tilbud i en nyåpnet Name-it butikk til 100kr så da måtte vi jo bare kjøpe det;)
Ellers har hun fått en ytterjakke som e god og varm, litt nye klær som gensere, bodyer, sokker mm. Masse mer må vi kjøpe som vinterdress, ulltøy, yttersko. Og sikkert enda mer.
Regntøyet e i str 74 og er ALT FOR STORT:P Men d e jo en liten stund til hun begynner i bhg enda så det passer sikkert litt bedre til henne da. Mindre regntøy har jeg ikke sett hellerså da måtte jeg vel sydd det selv hvis hun skulle hatt mindre. hehe..

Har vært ute med Ann Helén et par ganger hvor hun har fått leke i sandkassen og utforsket uteplassen her. Og hun storkoser seg. Og det er så stas med de andre barna her.
Det er så kjekt å kunne være litt ute med henne nå og hun kan få leke. Kjekt å se når de utforsker verden.

Ann Helén reiser seg opp nå og går langs ting å det er full fres på henne og hun e både høyt og lavt. Litt knall og fall blir det, men det glemmes fort med litt trøst fra mor og en liten avledning.Hun har og funnet ut hvordan man åpner skapdører nå og så hun e ofte inni kjøkkenskapet og rydder litt inni der:P

Kremt... den vaskekosten e ikke brukt. hehe..

Klemmer fra oss:)

Ingen kommentarer: