søndag 24. august 2008

Herlig søndagsmorgen!

Det ser ut til at det blir en herlig søndag. Knall blå himmel og solen skinner. Espen har jobbet i natt så han sover enda. Ann Helén er lagt igjen, så nå skal jeg bare kose meg i sofaen med en kopp te til hun våkner igjen:)

Ann Helén e blitt 9 mnd nå! Hjelpe meg som tiden flyr. Om under 3 mnd er hun 1 år!

Hun er en reser i utviklingen. Fyker rundt på gulvet og skal opp og stå hele tiden. Hun går langs bord og det hun finner for godt å kunne gå langs. Er ikke mye i vinduskarmen i stuen for tiden. Der er hun rett som det er og skal kaste alt ned på gulvet så der er det meste ryddet vekk for nå. Hun har begynt å prøve seg på litt lyder nå som bø bø, bæ bæ og pa pa. Sistnevnte til Espens store glede;) hehe... Disse lydene går i ett hele dagen uansett hva hun holder på med.

Hun er glad i mat, men vet godt hva hun liker og ikke liker og sier fint i fra med å spytte ut igjen det hun ikke liker:P Hun skal smake på alt og frukt er blandt favorittene hennes;)


På onsdag(20 aug) var vi på kontroll på helsestasjonen og jeg må si hun er fremdeles liten. Hadde ikke vokst så mye på 2 mnd men litt er bedre enn ingenting;) Hun er nå 66,3cm lang og veier 6470gr. Hun ser sunn og frisk ut så da er ikke størrelsen noe viktig:)


Vi har enda ikke fått noe bhg plass til Ann Helén desverre:/ men vi håper hver dag at noe skal dukke opp ihvertfall til sambo er ferdig med sin permisjon som han begynner på fra 11 okt. Da skal jeg begynne i jobb igjen :S Både gleder og gruer meg kjenner jeg. Da begynner den ordentlige hverdagen igjen. Jeg har allerede jobbet litt 2 dager så jeg har fått prøvd meg. Det har både gått bra å jobbe og være fra Ann Helén:) Espen er jo så flink med henne så har ingenting å bekymre meg for der;) Tror nok de to kommer til å kose seg når han skal være hjemme i 6 uker:) Hun er jo så glad i pappaen sin og blir like ivrig hver gang han kommer hjem fra jobb;)
Jeg har lovet noen bilder fra ferien så her er ihvertfall 2 stykker. Resten av bildene vil bli lagt ut på hjemmesiden min:)
Ann Helén sitt første kyss;) Vi møtte på denne herlige gutten da vi var ute og spiste en kveld da vi var i Nice. Var litt eldre enn Ann Helén så han hadde alt lært seg å susse, men Ann Helén lærte fort skal jeg si dere;)

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Den skal tidlig krøkes den som god kjerring skal bli he,he!!!
Kos å se bilder. Savner dere masse!
Stor klem

Jannike sa...

Så gott det var å få treffe dere, Ann Helen er bare så skjönn.Espen var og så koselig. Masse Klemmer fra din gamle tante Jannike