søndag 4. september 2011

Da var det på med trappegrinden gitt...

På fredag knakk "endelig" Sebastian koden på å komme seg fremover! Jippi!!! hehe...
Han har vært ganske så frustrert til tider når han ikke har fått tak i ting som har ligget for langt ifra ham og har virkelig jobbet med å finne ut hvordan han skal nå tingene! Rumpa i været og spreller med armer og ben, men ingenting har hjulpet. Men på fredag skjønte han endelig åle teknikken! hehe... Er komisk å se på ham når han freser fremover mot et ganske så bestemt punkt! Er vel ikke lenge før han følger etter meg som en hauk.


Så i dag kom trappegrinden opp. Den har stått her helt siden vi flyttet inn her og bare ventet på å bli brukt og nå vil den bli flittig brukt i god tid fremover ja! Det som er skummelt er jo alltid spennende og en trapp er jo ekstremt spennende! Hva sjer der nede? Hvordan klarer de å komme seg opp og ned den graia der? Hva sjer hvis jeg gjør sånn? hehe.... Rart å tenke på at en stue kan være en hel verden med oppdagelser for en baby. Under bordet, under stoler, bort til peisen og utforske det som er der, og LEDNINGENE ved TV!!!!! Døds gøy!!! hehe... Og nå får nok DVD'ene få sin plass nede i gangen igjen tenker jeg. For de er jo spennende å ta ut av hyllen og slenge utover heeele stuegulvet!
Han oppdager nye og spennende ting og vi får en enda mer travel hverdag :o)
Han vokser litt for fort for meg, men det er jo så utrolig kjekt å se utviklingen hans og hans ivrige smil når han har oppdaget noe gøy! 

Tiden går desverre for fort, men hver alder har hver sin sjarm!
Ann Helén er jo så herlig nå som hun nærmer seg 4 år! Hun er så søt og god og er sååå glad i oss og gir susser og koser i fleng, men jammen kan hun sette seg på bakbena og krokodilletårer er kjent stil!

Vi nyter tiden med de begge og jeg klamrer meg til permisjonstiden som er nærmere slutten enn den noen gang har vært. Den går ut i desember, men om vi får det til så blir jeg hjemme til over nyttår. Ønsker å ha en rolig jul og førjulstid hvor vi kan kose oss sammen som familie før den ordentlige hverdagen begynner igjen med jobb på meg og barnehage på de begge to.
Jeg må inrømme at jeg synes det er veldig godt å gå hjemme og ha tid til å gjøre det jeg liker å gjøre. Være med de skjønneste gullene i hele verden og få mer tid til min lidenskap HOBBY! hehe... Har nok blitt lite scrapping på meg, men strikking og hekling har preget min permisjonstid og det synes jeg er kjempe kos.
Å lære meg å hekle var bare toppen av lykke! Så mye kjekt man kan lage når man kan hekle :o)


Men det var ikke mine hobbyer det skulle handle om i dag.
I dag var det de to skjønne gullungene våre og Sebastians nye kunster det skulle handle om!

Vil avslutte med et bilde av Ann Helén som viser en kjent side av henne om dagen.
Vi kjøpte iPad i USA i sommer og den har hun virkelig fått dreisen på. Hun har sine favoritt spill på den og er en skikkelig reser. Spilletiden er blitt strammet inn etter vi så hvor mye hun så gjere ville spille på den. Hadde hun fått lov så hadde hun sittet og spilt hele dagen. hehe...

Stor klem fra Cathy


1 kommentar:

Lillamumi sa...

Herlige bilder Cathy :) Magnus er helt RAM på å spille på telefonen og på tab'n til broren sin.
Hører bare JE VIL SPILLEEEEE!!!!!
Store krokodilletårer når han ikke får lov. Blir artig tid fremover nå :) kos deg hjemme mens du kan. Klem