tirsdag 3. november 2009

Mye snakk med leger i dag...

Ringte legen i dag siden jeg er syk, men fikk ikke så mye hjelp egentlig. Jeg skulle bare slappe av, drikke mye og evnt. ta paracet om jeg trengte det. Ikke noe ja eller nei om det var svineinfluensa.

Vi har og snakket med overlegen på barneklinikken da Ann Helén har litt vondt i magen. så dit skal vi i morgen kl 13. Og siden hun fremdeles er litt forkjølet så håper vi at legen gir oss noe skikkelig medisin eller vurderer henne anderledes enn de har gjort de siste gangene.

Nevnte og at jeg var syk og var usikker på om det var svineinfluensa. Men pga at jeg ikke har feber er det nok ikke svineinfluensa jeg har. Hadde han hatt misstanke om det hadde han vært mer bekymret pga Ann Helén. Så da puster vi rolig ut og håper på at han har rett ang. det :o)

Ingen kommentarer: