mandag 2. november 2009

Da er denne damen blitt syk...

Sitter i sofaen i skrivende stund og føler meg ikke noe bra...
Har brukt halve dagen på å sove, men føler jeg trenger enda mer søvn så skal nok snart finne sengen igjen ja.
Har ikke feber, men ellers er jeg dårlig/kvalm, har hodepine som kommer så fort paracettene ikke virker mer, forkjølet og litt vondt i halsen... svineriet eller!?! Skal ringe legen i morgen så får vi se hva godt de har å si!
Ann Helén har fått vaksinen heldigvis, men vi er ikke for trygge på at hun ikke vil få svinet likevel. Så i dag ettermiddag har hun og Espen vært på besøk hos farfar.
Håper det ikke er svinet som har intruffet meg, men om det er det så håper vi at Espen ikke blir smittet. Tror ikke Ann Helén klarer å pleie oss så bra.
Jeg skal nå snakke med legen i morgen og høre hva han har å si.
Kryss fingrene for meg at det ikke er svineriet som har landet her da!

Ingen kommentarer: