fredag 6. mars 2009

Vaksine i dag.

I dag har vi vært på helsestasjonen hvor Ann Helén ble veid og målt og fikk mmr-vaksinen.
Hun vokser til gitt:) Hun er nå 8610gr og 75,5cm lang.
Lille store jenta mi:D
Sprøyten var ikke noe gøy synes hun. Hun vet så godt nå hva som skal skje når de kommer med sprøyten så hun begynner å hyle når hun ser den:( Men vi fikk nå tatt den og det gikk fort over heldigvis. SÅ får vi se om en uke om hun får noe feber av den. E slik reaksjon de kan få. Får håpe hun slipper:)

I dag skal jeg jobbe sent så snart skal jeg kjøre på elixia og trene pilates tenkte jeg.
Er egentlig veldig trøtt, men må bare sparke meg avgårde!
Når jeg kommer hjem igjen fra trening blir det ryddings i heimen før jeg skal på jobb. Det må til for å ha det fint og koselig her.
Ann Helén er en rotekopp uten like. Er det ikke lekene hun drar med seg over alt så er det skuffene på kjøkkenet hun tømmer. Men sånn blir det med små nyskjerrige barn;)

I dag har Johanne bursdag så der blir det middag i dag. Jeg skal jobbe så jeg kommer på kvelden når jeg er ferdig. Grethe kommer også med lille babyen så jeg må jo nesten få sett ham!:D
Gratulerer med dagen Johanne!:)

Ha en fin dag og en strålende helg alle sammen!

Ingen kommentarer: