onsdag 10. desember 2008

Julen nærmer seg!

Julen nærmer seg med stormskritt her! Gleder meg så masse til jul nå så vi kan kose oss sammen:)

Har masse å gjøre på nå for tiden med jobb og juleforberedelser. Har ikke kommet så langt på gavene, men de kommer vel i boks til julaften får vi nå håpe.

JEg har bakt en omgang med kakemenn, men jammen må jeg bake mer da det allerede nesten er tomt! Espen er veldig glad i kakemenn så de forsvinner fort når han først har fått smaken på de. hehe..

I dag har jeg gjort et tappert forsøk på å lage kokosmakroner. Smaken var der, men de ble veldig flate. hehe.. så jeg må vel gjøre et nytt forsøk en annen dag. Holder og på å bake rundstykker:) Er skikkelig husmor om dagene!

I helgen jobbet jeg tom. søndag og det kjenner jeg enda gitt. Så jeg ser frem til det blir helg igjen nå og jeg kan få fri! Da skal jeg prøve å få kjøpt litt julegaver sammen med Nina og Yvonne!

På søndag skal jeg ha juleverksted hvor vi bla. skal lage pepperkaker og pynte pepperkakehus:) og selvfølgelig blir d grøt til lunsj;) Vi må begynne tidlig da vi skal i besøk til Amira på ettermiddagen som fyller 1 år 16 desember.


Ann Helén stortrives i bhg:) og i dag er det foreldrekaffe der så da skal jeg dit. Gleder meg veldig til å se hvordan hun har det der nå! Espen kan desverre ikke komme da han må jobbe, men de to skal nå kose seg sammen på ettermiddagen når jeg er på jobb:)


På mandag hadde Ann Helén fri fra barnehagen da vi var i byn med mormor hvor vi så på pepperkakebyen og spiste lunsj på egon. Ann Helén fikk laks, men den var hun ikke så interessert i å spise. Var mye gøyere å leke med den. hehe.. Hun spiste heller en banan hun for d et er godt det:)

Mormor og morfar måtte passe Ann Helén da jeg skulle på jobb fordi Espen hadde dratt til haugesund. Hadde skjedd en ulykke der, men alt går heldigvis bra! Hun hadde kost seg masse og fått fiskeboller til middag. Tror nok mormor og morfar koste seg også:)


Espen kom ikke hjem før om tirsdagen så når jeg kom hjem fra jobb var John Philip og Linn der hvor de hadde laget til middag til meg:) Ann Helén hadde ikke sovnet, men hun sovnet fort når jeg koste litt med henne. Endelig kom mamma hjem!!;)

Det var kjempe koselig å komme hjem til ferdig mat og to koooselige gjester! Er alltid koselig å ha dere på besøk:) Var ekstra godt på mandag å ha noen hjemme når jeg kom hjem etter en stressende morgen hvor vi fikk beskjed om ulykken. Da var det godt å få en god klem av Linn:)


Til slutt vil jeg bare legge ved et julebilde og ønske alle en riktig god jul!!!

1 kommentar:

Kerstin sa...

Koselig å høre fra dere :)
Stor klem
Kerstin