torsdag 20. mars 2008

Påske!!

Da var påsken kommet og i dag snør det her i Bergen!
Jaja, våren kommer nok for fult snart! Den har begynt å vise seg, men den derre snøen vil ikke gi seg helt enda!

I år blir det ingen rolig påske for oss!
Langfredag har jeg bursdag og det skal feires med Tapasvorspiel og en tur på by'n med venninner! JEJ!!!!:D
Søndag, 1.påskedag skal vi ha dåp for Ann Helén:)
Dåpen skal være i Birkeland kirke og besøket etterpå blir i Eldshovden bhg:)
Gleder meg masse nå! Har styrt mye på de siste ukene med forberedelser og den siste uken har vært skikkelig travel!
Har planlagt både bursdag og dåp. Men nå er alt handlet inn og vi er i rute:)

I dag er Ann Helén 4 måneder!! Tenk at tiden har gått så fort:D
Store, lille snuppen min:D
Og som hun utvikler seg! Nå griper hun etter ting og koser seg masse under babygymmen.
Hun smiler og ler og er en veldig fornøyd litne jente:)
Hun kan d å si ifra når hun er sulten og trøtt! Blir illsint hvis det tar for lang tid før hun får mat og er veldig sutrete når hun er trøtt.
Og når vi legger henne er hun sovnet på et blunk! Både på dagen og kvelden:)
Fremdeles våkner hun om natten og e sulten, men nå har vi så vidt begynt med grøt så vi håper hun slutter med det snart.
Tror ikke hun vet helt hva hun synes om grøten. Lager alltid grimaser når hun får grøt, men smatter i vei. Og griner hun og får grøt i munnen så stopper hun å grine med en gang og smatter på grøten istedenfor.hehe..
Vet ikke om hun får så mye græt i seg da det meste kommer ut igjen, men det er jo ikke så lett å skjønne hvordan man skal spise grøten.hihi..

Nå har vi akkurat begynt å bruke str 62 i klær på Ann Helén, så hun er ikke store knøtten! hihi..
men hun er verdens herligste lille bøtteknøtt;)

Jeg har fått mine egne bæresjal nå :D
Har kjøpt et elastisk sjal (Moby wrap) og en venninne har sydd et vevd sjal til meg:D
I går hadde jeg henne i sjalet da vi var ute og handlet og d var så deilig å ha begge armer fri og slippe å drasse på vognen:D
Og hun koser seg utrolig masse i sjalet! Sover godt der gjør hun og;)

Alle må ha en riktig fin påske!

Jeg skal legge ut bilder fra dåpen når den er overstått;)

Ingen kommentarer: