torsdag 31. januar 2008

Snart helg igjen jo!

Da er det snart helg igjen og jeg har både fått ryddet i skapet mitt og Ann Helén sin kommode:)
Godt å få vekk litt klær.
På tirsdag var Ann Helén 10 uker! Var da og veide henne på helsestasjonen og hun veier nå 3955gr. Nærmer oss 4kg nå!! hehe..

I dag har jeg vært hos en venninne og fått prøve bæresjal. Så utrolig behagelig å bære Ann Helén i det. Har og fått låne et sjal så jeg kan prøve meg noen dager og bli vant til det. Er litt teknikk og trening å få til den knytingen. Er ikke noe vanskelig, men det skal jo være riktig.
Har Ann Helén i sjalet nå og det tok 10 min så var hun sovnet:) Sover som en stein her nå så det blir spennende når jeg skal legge henne i sengen. Som vanlig pleier hun å våkne når hun blir lagt ned, men da har det gjerne tatt 1-2 timer før hun sovnet!
Hvis dette går som en drøm så skal jeg selv kjøpe sjal:)

På onsdag reiser Ann Helén og jeg til Rælingen til min tante:D Gleder meg!!Endelig skal de også få se snuppemor og jeg får endelig se de igjen:) Vi skal være der helt til mandagen så vi får mange dager å kose oss på:) Tror jeg skal ta med meg bilder av Ann Helén så vi kanskje kan scrappe litt;) Har fremkalt en haug med bilder nå så jeg er klar for scrapping;) hehe

Nei, da tar jeg kvelden så ska jeg få tatt bilder av meg med bæresjal i morgen og legge inn her:)
God natt alle sammen:)

1 kommentar:

Kerstin sa...

Gleder meg, gleder meg, gleder meg, gleder meg :) Klart du må ta med bilder. Vi må jo prøve å få scrappet litt. Vi tar Ann Helèn i sjalet bak på ryggen :) Så bare bretter vi opp armene og setter igang!!! Stor klem.