torsdag 15. mars 2012

Bloggtørke....

det er virkelig lenge siden  jeg har blogget nå og alt for masse har skjedd på den tiden!
Det har vært to bursdager her i hus. Ann Helén ble 4 år i november og Sebastian ble 1 år i januar!

Ann Helèn ble feiret med jungelbursdag og hele 17 barn i hus. Vi hadde jungel i underetasjen til barnas stooore begeistring og de fikk spise jungeldyr boller, slangegele og jungelkake. Det ble skattejakt i jungelen og i enden av jungelen (Ann Helèn sitt rom) var det kino hvor filmen ''Rio'' ble vist. Tror barna var begeistret og vi foreldre var utslitt når besøket var over ;P men utrolig gøy å stelle i stand!
Er fare for at det blir jungelbursdag her en annen gang også ;)

Sebastian ble feiret med familien og lekene han fikk blir flittig brukt om dagene. Han freser rundt med både buss og brannbil ;)
Lille gutten vår er 1 år! Det er helt rart å tenke på...

Ann Helèn har vært i syden (gran canaria) 2 ganger dette året allerede! Først var vi på ferie der og nå nylig var hun der igjen med mormor og morfar og hadde en super uke.
I mellomtiden var vi her hjemme og synes det var veldig rart å ikke ha henne her. Og Sebastian begynte endelig å gå! Han har i laaang tid gått rundt bord og ellers holdt seg i ting når han har gått. HAr ikke turt å slippe taket liksom, men endelig tok han motet til seg og slapp det trygge grep og tuslet avgårde!
Nå går han alle veier og er like stolt hver gang han går ;)

Vi har hatt hver våre runder med sykdom som stort sett resten av norge har hatt denne vinteren så nå er vi klar for vår og varmere vær!

Jeg er i mitt kreative hjørne om dagene. Jeg både hekler, strikker og lager kort. Det kan du se mer av på hobbybloggen min ;)

Vi prøver å gjøre Sebastian sitt rom ferdig! Han sover fremdeles på vårt rom, men nå er det på høy tid å bli ferdig så han kan få sitt eget rom! Det gjenstår litt maling, listing og en rullegardin før det er klart for innflyttnign der.

Ha en fin dag alle sammen og så håper jeg at jeg klarer å lage litt mer tid til bloggingen nå som våren er på vei :)

1 kommentar:

Åshild sa...

Hei og takk for sist i Bergen! Fint å finne bloggen og se disse 2 flotte barna! Hilsen fra Åshild