tirsdag 17. mai 2011

Hurra For 17. mai!

Vi har hatt en kjempe fin dag i dag! Ann Helén har storkost seg med flagg, fløyter, tivoli, sukkerspinn, is, Amira, såpebobler og enda mer.
På formiddagen var vi i byn for å se på toget, men så egentlig ikke så mye til det. Espen og Ann Helén gikk på tovoli som var like ved der vi stod og jeg pratet med kjente og kjære mens jeg så til en sovende Sebastian som sov seg igjennom alt spetakkelet! Regn ble det også etterhvert så ikke en helt tipp topp 17 mai i byn, men men...
På ettermiddagen var vi på besøk hos min tante (Marith) hvor også mamma, pappa, Nina og Marita med familie var. Der ble der rømmegrøt, hotdog, spekemat, eggerøre og annet godt å spise. Jentene fikk såpebobler av Marith som fort ble tom og Sabina er alltid populær! Ann Helén synes det er storstas å få være med henne selv om hun e mye eldre og Sabina tror jeg har det kjekt med småjentene.

Det har vært en tipp topp dag og tror vi alle var vel fornøyd med dagen! Både Sebastian og Ann Helén sovnet fort og det gjorde jammen meg Espen også! hehe... han jobbet litt i natt og i tillegg brygger han på noe så han var helt utslitt stakkars! Håper litt ekstra søvn hjelper på så han kommer seg fort igjen! :)

Avslutter med noen bilder fra dagen :)

Tremenningene Ann Helén og Amira

 Tremenningene Sebastian og Celine
 En sint, sliten og sulten Sebastian. Kom på at jeg ikke hadde fått tatt bilde av ham i finstasen så gjorde et tappert forsøk før kveldstellet, men bildene taler for seg hvordan det gikk.
 Storesøster og Lillebror sliten etter en lang, men superkjekk dag!

Håper alle dere andre har hatt en strålende 17.mai feiring. Her er det snart tid for sengen for meg også!
Masse klemmer fra Cathy <3

1 kommentar:

Susann Natalie sa...

Så fine bilder :) Virker som dere har hatt en flott 17 mai

prins07prinsesse11