mandag 17. januar 2011

For en tørke.....

Har vært skikkelig tafatt på å blogge på over 1. mnd ser jeg! :S
Har jo sagt jeg skal legge ut bilder fra både jul og nyttår, men har jeg kommet så langt? Nei! *flau*
Til tross for at jeg er hjemme om dagene med en voksende mage og har masse tid så har jeg ikke klart å ta meg tid til det. Men den tid skal komme og håper det kommer over meg ganske snart nå! Orker fremdeles ikke å gjøre det desverre! Må da faktisk reise meg fra sofaen for å finne kameraet og legge bildene inn på PC'en! Slitsom jobb gitt! :P
Men med en veldig høygravid mage (merk: termin om 5 dager) og en kropp som e både sliten og har vondt så er det mye som utsettes nå om dagene!
Har nå fått ordnet klart alt til lille knerten kommer. Det tok jeg i en fei i starten av januar i tro om at han ville være like utålmodig med å komme som sin storesøster, men her sitter jeg da, 5 dager igjen til termin og like gravid! Ann Helén kom 10 dager før termin og hadde det hastig med å komme ut, men nå har jeg skjønt at hun kom så tidlig pga. problemene som oppstod etter fødselen.
Tror derfor denne lille rakkeren her ikke har CF og har ingen planer om å komme enda! Tenker han venter til sommeren jeg når det er godt og varmt ute! :S :P jadda.....
Jeg har vært lei siden før jul jeg pga. mine plager med bekkenet og den siste uken har det vært fryktelig tungt! Jeg klager sjedent her på bloggen så nå gir jeg meg selv tillatelse til å klage ørlite granne! Jeg har som sagt vært mye plaget med bekkeplager store deler av svangerskapet og jo større magen har blitt jo mer plager har kommet. Det gjør vondt om jeg sitter, står, går eller ligger så jeg har vondt en plass uansett hva jeg gjør. Jeg har både låsninger og løsninger i bekkenet. Løsningene har i grunn ikke vært så stor plage og har ikke kjent noe til det nå på slutten ihvertfall nå som lille knerten har gravd seg godt ned i bekkenet og da gjerne stabilisert det litt, men det er neimen ikke godt at han ligger nedi der og stanger heller! Låsningen derimot sliter jeg med enda. Går bra så lenge jeg tar det med ro, men det er jo alltid noe som må gjøres og gjør jeg noe fysisk så "blomstrer" låsningen!
Nei, jeg ser veldig frem til lille knerten bestemmer seg for å komme ut så jeg kan få det litt lettere og vondter forsvinner! Jeg har vært så heldig å gått til en kjempe dyktig fysioterapaut pga. bekkenet mitt og tror nok om jeg ikke hadde fått den hjelpen så ville jeg vært mye værre! Og her blir det full behandling etter fødselen også da jeg ikke orker å få noen varige mén med bekkenet! Ser veldig frem til å kunne trene uten den store magen!
Men ellers så har jeg det for så vidt veldig bra! :o)
Nå er vi alle klare for å hilse på vårt nye familiemedlem! Ann Helén spør hver dag om han ikke kommer. Og jeg tror nok Espen ser veldig frem til å få en gutt i hus så det blir en jevn fordeling her ;o)
Så om noen har noe fødestøv så er det bare å sende det til meg for jeg trenger i bøttevis!

Skal komme sterkere tilbake med bloggingen når prinsen vår har gjort sin entré!

Ha en fin mandagskveld alle sammen <3

1 kommentar:

Lillamumi sa...

Å du må legge ut bilde av gravid magen din så vi får se :O)

Krysser fingre for at han snart kommer Cathinka. Og ikke minst for at han ikke har CF.
Gleder meg til å se bilde av den vakre gutten dere venter :O)

Hold ut

Stor klem fra Toten