torsdag 4. november 2010

Innflytting....

Da har vi flyttet så og si alt inn i nye huset vårt! :D Gikk i en rasende fart på tirsdag og i går brukte jeg dagen sammen med min søster på å få tømt litt esker og sekker med ting mens Espen ryddet i leiligheten.
Vi har fått masse god hjelp av venner og familie og takker kjempe masse til dere alle! Hadde ikke klart å komme på plass så fort uten deres hjelp!
Ann Helén synes det er kjeme stas med nytt hus, men litt skummelt å sove på nytt rom så har tatt litt tid å sovne på kveldene, men vi regner med hun snart er husvarm og føler seg vel hjemme der :o)
Vi har ihvertfall allerede begynt å trives i huset og fikk kjent skikkelig på følelsen i går kveld når vi hadde tent stearinlys i stuen og slappet av. Da var d hjemmekos der <3
Skal se om jeg får tatt litt bilder i dag som jeg kan legge ut <3 Vil jo gjerne vise frem vårt nye flotte hjem <3

1 kommentar:

Nina sa...

Så fint hus!
Også så koselig med alle stearinlysene!
Gleder meg til alle kosekveldene vi skal ha der!
Med en kopp te og håndarbeid forran peisen!!!