søndag 13. desember 2009

Snart jul....

Vet dere hva? Jeg har gjort noe grusomt. Jeg blir ikke ferdig med julekortene så jeg har bestilt julekort istedenfor!! Skjønner ikke hvor tiden har blitt av jeg. Til neste år skal jeg begynne på julekortene TIDELIG!! hehe...

Tenk at det straks er jul! Bare 11 dager igjen til julaften nå. Vi har en del julegaver igjen desverre, men håper å bli ferdig med det meste til uken nå.
Juletre er bestilt så i år blir det et skikkelig juletre!!! Ikke noe "hjemmesnekret" :P som i fjor. hehe...
Ser frem til noen rolige juledager nå hvor vi skal koooose oss sammen.
Tror vi bare skal holde oss hjemme 1. juledag og kose oss med alle de fine gavene vi får. Og så håper vi på at vi får en hvit jul så Ann Helén kan få testet ut akebrettet sitt som hun fikk i fjor vinter. Vi har enda ikke hatt noe snø her i Bergen så nå synes vi det er vår tur snart.

Lille julaften skal vi til foreldrene mine og spise grøt til middag og senere deilig julekvelds før vi skal hjem og pynte juletreet etter snuppa har lagt seg. Gleder meg til å se henne når hun kommer inn i stuen julaften morgen og ser et juletre der :)
På julaften skal vi til Janne og feire julen med resten av familien. Ser frem til litt liv øg røre den dagen. Spesielt Ann Helén blir glad for litt ekstra spetakkel. hehe...

Nå får jeg gjøre ferdig noe julegaver her før jeg skal på jobb ;)

Ha en herlig Lusia søndag alle sammen :)

Ingen kommentarer: