lørdag 12. juli 2008

God sommer!

Vi vil bare ønske alle sammen en fortsatt god sommer og samtidig si at her går alt bra:)
Jeg scrapper masse for tiden og det er så utrolig gøy å virkelig ha scrappeånden over meg igjen:)
Ann Helén er en reser på gulvet og er alle veier. Hun kommer seg over dørkarmene så er dørene åpen så komemr huns eg inn på det rommet hun vil. Veldig kjekt å være på badet alene for der er det dorull som er veldig gøy å leke med:P
Hun er nå kjempe flink til å kmme seg opp i krypestilling. Kryper ikke enda, emn det er nok ikke lenge til det også. Nå står hun på alle fire og vugger og lurer litt på hva som skal skje nå. Hun er så flink atte og vi er så stolte av henne:D
Nå har hun begynt å bruke klær i str 68, men bruker litt i str 62 enda. Er godt å se at hun vokser og gror og ikke minst trives:)
Hun er fremdeles en sprudlende glad og aktiv jente som er på farten hele tiden. Alt skal utforskes og går det an å få det i munnen, ja, da skal det i munnen da:) hehe..
Hun har og begynt å komme seg opp med å holde seg i ting som vinduskarmen. Sengen må vi nok snart ta ned så hun ikke stuper over der når hun klarer å reise seg helt opp. ehh...

Legger ved et bilde av en av LO'ene jeg har laget av Ann Helén:)

God sommer alle sammen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Utrolig kjekt med scrapping altså. Det er lite jeg får gjort hjemme, men til høsten kommer jeg gjerne på et nytt kurs hos deg:)Ha en fin sommer-hilsen Jeanette